Freedom,

Hej.
Jag är ledig idag och denna dagen har faktiskt vart bra, bra och slapp.
Jag har städat, tvättat och solat lite. Jag tror jag behövde lite sol och endorfiner i kroppen.
Dessutom har jag sett det senaste avsnittet av True blood idag med och OH MY GOOD VAD BRA DET ÄR!
Älskar den serien av hela mitt hjärta.

Måste tillägga att jag är kär i varulven Alcide, han är gullig och omtänksam och hans kropp - mumma! Hoppades faktiskt på lite love mellan han och sookie där ett tag! :D Dessutom gillade jag Franklin, jag skrattade bara jag såg han. Önskar att han kommer att komma tillbaka, för han är faktiskt en av dom bättre rollerna som har vart med i serien. Jävla Tara som dödade han..

Men men, nu ska jag gå och möta Jonna. Vi ska slänga käft och mysa idag.

Köss & kräm!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tror inte Franklin är död faktiskt, han kommer nog tillbaka efter Tara ska du se ;)

2010-08-13 @ 01:07:32
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0