Dagens update,

Sitter på jobbet med en kaffe och en grovmacka brevid mig, samt ett glas pysvatten (betyder kolsyrat vatten i skåne). Har min sista lilla rast nu. Sen ska jag jobba fram till åtta och stänga.
Än så länge har det gått bra på jobbet, men in till jobbet gick det inte så kalas om jag säger så...
Jävla bil vad jag hatar dig!

När jag inte ens är halvvägs så känner jag hur bilen börjar dra åt ena sidan jätte mycket. Alltså jag har åkt med punka och vet hur det känns när det drar då, men denna gången var det verkligen som om någon satt jämte mig och drog i ratten. MEn jag skiter i det och kör vidare, måste ju komma till jobbet liksom.
Sen efter ett litet tag till så börjar det lukta bensin som bara den och sen börjar hela bilen skaka.
Jag kör in på ett rast ställe och parkerar bilen för att se vad det kan vara, går runt och sparkar på alla hjulen och kollar under bilen. När jag väl är ute tror ni inte att att handbromsen lägger av då så att biljäveln börjar rulla!
Jag får hoppa in i bilen och lägga in en växel. Sen ringer jag till min pappa och ber om råd. MEn han kan ju inte göra nått när han är i varberg direkt :P Men jag skiter i allt och kör in till jobbet ändå och fram kom jag ju tillslut.
Men jag höll på att bli ihjälgasad med en bil som drog åt ena hållet.
Handbromsen funkade fortfarande inte när jag kom till jobbet så jag fick ju lägga i en växel. Får se hur det kommer gå att köra hem sen.
Aja, då har jag ju inget att passa iallafall.

Har jag sagt att jag hatar min bil?

Den här veckan är fan inget lattjo.
Någon som är sugen på att snacka över några bärs på TT på bongo på torsdag så HÖR AV ER!
Jag behöver nått som lyser upp min vecka :)

Bye bye for now!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahahahahah, det är fan ett av det bästa minnet jag har med dig. Jag kommer ALDRIG glömma din blick!! :D :D "Ah, aaaah, AAAAAAAAAAAAH!!!" Hahahaha, fy fan vad kul!

2010-08-12 @ 18:24:56
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0