It's hard.

Till dig och ingen annan.

Något av det jobbigaste jag vet är att sakna någon man verkligen tycker om och trivs ihop med.
Och just nu gör jag det..Saknar dig alltså. Fast det vet du ju redan..

Du skulle bara veta hur mycket hellre jag hade velat ligga jämte dig i din säng nu! :)
Fast att prata i telefon i en och en halv timma, det duger nästan lika bra det också! Eller iallafall än så länge.. ;)
Gillar förövrigt att du är så ärlig mot mig och säger vad du tycker, inte allt för ofta killar gör det..

Hoppas på att vi kan ses väldigt snart igen iallafall.
För detta känns så jävla rätt! :)


Jag må vara otroligt töntig som skrev detta i min blogg, då det egentligen är väldigt privat.
Men var bara tvungen att få ut lite känslor. Min riktiga dagbok är fullskriven, måste verkligen köpa en ny.
För detta funkar ju inte! ^^


/ emma


Kommentarer
Postat av: sevens TÄVLING PÅ GÅNG

fin blogg!



vill du vinna ett trendigt armband? Kika då in på vår blogg och var med och tävla! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0