I morgon sticker vi!

Hej och god kväll!

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp med jobb, SM-gulds firande och småfix inför resan. Men nu kände jag att jag hade lite tid över att skriva. Jag sticker ju ändå upp till Arlanda imorgon med Kajsa! :D

Ja som sagt så har jag jobbat en massa. Har fått ha hand om ugnarna väldigt mycket. Jag tycker inte alls det är kul! Hålla koll på 6 ugnar och ansvara för all mat, det är så sjukt stressigt och varmt. Men dom tyckte tydligen jag skötte det bra men vill att jag ska kunna det utantill, eftersom jag ska ansvara för dom mycket i sommar.  Men om jag själv får bestämma så står jag fasen hellre och portionerar mat.

Sen att Hv tog hem guldet ännu en gång var så sjukt underbart!
Kollade på matchen med Kajsa, Sara och Jonna och käkade massa gott och skrek halsen av oss. Sen när vi hade tagit guldet så åkte jag och Jonna in till stan och festade med hennes Mor.
Var ett riktigt ös inne i stan vill jag lova, folk öööööverallt! Men det var sjukt kul verkligen!:D
Somliga blev ju mer dragna än andra om man säger så! ;)

Sen som sagt så har jag inhandlat massa nödvändiga saker inför egypten idag med Kajsa.
Skulle även växla pengar, men dom hade inga egyptiska pund så vi fick ringa till forex på arlanda och be dom lägga undan pengar till oss för dom hade knappt några pengar heller. Dåligt tycker jag. Det är ju deras jobb att se till att det finns, men aja.
Sen lunchade vi även på Jensens, och det var verkligen kalas gott! Jag åt kyckligfilé med råstekt potatis och deras favoritsås. Kajsa åt flankstek istället... Men usch, den var typ blodig inuti. Hon tyckte dock det var gott, men nja det är nothing for me, uäck.
Sen idag när vi åkte hem från stan så åkte vi den långa vägen och åkte nercabbat i hennes mazda mx-5:a, så jäääkla nice! :D

Men jaa det var väl allt antar jag :)
Vet inte när jag kommer skriva nästa gång, men skriver väl nån gång när jag är nere i nordafrikat eftersom jag kommer ha med mig min laptop, så ni får väl kika förbi då och då! :)

Förövrigt har jag världens sötaste hundar. Älskar mina gullegrisar för den som inte visste det! ;)

Kvällens låt: Love - Elin Ruth Sigvardsson feat Lars Eriksson <-----------

/ emma



Mitt Gos <3


Snutte <3


SM-GULD TILL HÅÅÅVE BLÅÅ SHALALAL!!!! ;)


Denna bjuder jag på. Såhär sexig är jag på jobbet i mina
kockkläder dårå. Hahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0