En sista sak innan jag störtar,

Jag låg och tänkte på en sak igår när jag skulle sova.
Om det nu är så att vårt plan kommer att störta pga att det kommer in någon gammal aska i motorn eller nått så är det lika bra att skriva att jag älskar min familj, mina hundar och mina vänner.

Man kan aldrig vara för förberedd på något sådant antar jag, för rätt som det är så sitter jag där i planet och skrattar och skriker (medans alla andra gråter och skriker i ren och skär panik) :
"It's gonna be a bumpy ride!", som jag gjorde när jag sist flög och det var oväder. Hahaha, jag är sjuk. ^^

Men men, nu var det sagt.
Nu ska jag snygga till mig lite. Sedan är jag redo att åka upp till Arlanda.


Dagens låt: Time to say goodbye - Sarah brightman feat Andrea Bocelli <---- Allt för att göra det hela lite mer dramatiskt ;)


Pusspuss!
/ emma



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0