Doctor alibi,

Jag älskar Slash's nya album!
Bästa albumet på länge, gött att få höra lite ny rock i högtalarna! :D
Min absoluta favoritlåt på albumet är Doctor Alibi - Slash feat Lemmy, så jäävla bra låt!
Vill ställa mig och dansa och rocka runt med en gång, detta kommer lätt bli sommarens stora fest låt!

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, men har verkligen inte känt för det.
Har vart helt död sen i lördags när jag healade mig. Skit coolt var det, så det rekomenderar jag till alla.
Orkar inte skriva mer om själva mässan, allt jag kan säga var att det var känsloladdat och otroligt intressant som vanligt. Den som är intresserad, kan fråga om den vill veta nått..
Bara det att jag saknar Mormor & Balder så himla mycket nu efter detta! <3

Men men, veckan kommer annars bli lugn med väldigt lite jobb och sen på fredag tar jag bussen ner till Helsingborg för att sedan bege mig till Höganäs.
Kommer nog bli galet trevligt, ser fram emot detta.
Ser mest fram emot besöket på Helsingborgs tropik, hahah! ;)

Men men, nu ska jag sätta mig ute på soldäcket och börja läsa en bok som Mamma köpte på mässan om healing.

/ emma


Lite dåligt ljud, men denna videon är galet bra ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0