When a man comes around ,

God kväll!

Sitter och lyssnar på musik som vanligt. Har precis druckit thé, käkat köttbullsmacka och kollat runt på lite bilar.
Men hittar fan ingen bil som jag blir kär i :( Och dom jag blir kär i  är det nått fel på.
Hittade en ford taunus, men de var lite småfix på den och de pallar jag inte hålla på med. Vill bara köpa nått som jag kan tuta och köra med.
Förhoppningsvis dyker den rätte upp snart :) Drygt som fan att vara utan bil när man är van vid det.

Har gått bra på jobbet i veckan iallafall.
Imorgon är det torsdag och då kommer de bli massa stress som vanligt plus att vi har fått en beställning på blandad stekmat till minst 25 pers. Gud vad underbart.... Eller inte.

Usch nu börjar hösten komma på riktigt. Dagarna är fortfarande otroligt ljusa,varma och fina, men det börjar ju mörkna allt fortare om kvällarna och det börjar ju bli så där bitande kallt ute. Löven har börjat ändra färg till orange/gula osv..
Helt sjukt att sommaren är över för detta året med alla soliga dagar med bad, bilträffar och roliga varma utekvällar.
Längtar tills nästa sommar <3

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på film i min säng.
Usch jag fryser som bara den, har gjort de typ hela dagen.
Kanske dags att skaffa sig en man som kan värma mig lite?

Kvällens låt : Man comes around - Johnny Cash <--------

Over and out
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0