How can I feel so lost and so lonley, when you're right here with me?

God dag!

Kom precis in med dogsen för en stund sen. Harry skulle bada i lerpölar så klart.
Men det fick han igen för, jag kasta i han i en stor bäck så han fick bort all gegga. Snäll som jag är :)

Idag blir det jobb igen. Jobbar bara till fredag, så det ska bli sjukt nice! Längtar efter lite längre ledighet, 2 dagar känns som en liten evighet för mig just nu ;)

I går kollade jag och C på den dära Gamer. Den var inte så bra som jag hoppats på, väldigt konstig typ.
Men alla små datanördar världen runt kommer säkert älska den ;) Jag älskade Kable (Butler), dataungen och sen fettot i filmen. Smarr på honom, hahah! :D
Sen efter filmen så gick vi till Karlssons och tog några öl och tjötade med hans kompis. Trevligt som bara den var det iallafall :)
Hahaha, sen hem vägen med Jonna var inte att leka med om jag säger så. Man ska väl vara glad att man lever! ;)
"AAAAHHHH!"

Förövrigt, har jag inte sagt det innan så säger jag det igen. Den där jävla trafiknyhetssignalen som är på radion, den där "DuuuuuuDUUUUUUUUUUU", ni vet?
Jag hatar den mer än HIV typ. Får kallakårar varje gång jag hör den. Skaffa en ny signal alltså.
Den orsakar säkert mer bilolyckor än vad dom får varna om :D

Neh, nu ska jag ringa Benji och prata lite med honom :)

Dagens låt : The Bones - Denial <------------

/ emma


Förövrigt så är jag grymt sugen på att åka till Thailand snart igen!
Saknar det landet som bara den! :)
Kanske blir en tur dit nästa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0