GRATTIS PÅREJ MIN KÅMPIZ!

Hellu gott folk!

Sitter och lyssnar på Mustasch nu och fryser endel om man säger så!
Är glad för att jag låg i sängen och gosade med hundarna när det snöade i morse.
Det ska fan inte snöa i oktober, vad fan är det för jäkla idé modernatur?
Nej, det ska bannemig regna och ruska fram tills november och sen i december får snön gärna komma :)

Idag blir det nog en lugn dag, orkar inte städa eller så idag känner jag. Tar det imorgon istället :)
Annars blir det jobb ikväll som vanligt, fast där är det iallafall varmt :P

Igår efter jobbet kollade jag och Christofer på Playa del sol, första cd'n av säsong 1. Han har inte sett de innan, utan börjat kolla på andra säsongen som går på tv nu. Eftersom han skulle upp tidigt och jobba idag så hann han inte se andra cd'n, men de får vi ta nån annan dag :)
Hahahah, Dino är förövrigt helt galen i honom. Så fort Harry ska närma sig Christofer så skäller och hugger Dino mot honom, Dino vill ha honom för sig själv typ. Sötnosen,haha! :)

Men men - idag är ingen vanlig dag. UTAN min bästa kompis födelsedag! :D
Dessvärre kan jag inte fira henne idag för hon har andra planer och så, men de ska jag göra en annan dag. Får se vad hon vill hitta på då, kanske middag, bio eller utgång!? :D

Nu ska jag iallafall göra mig iordning och sen kolla på tv eller nått :)

Dagens låt : Mustasch - Down in black <---------

/emma



Sara efter en blöööööt utekväll med mig för 1½ år sen typ! hahaha:D
Hon hade badat där, så hon har inte kissat på sig! ;)


Blanda snaps på nyår :D


15 år och en av alla våra cambilder :P


Påskafton för 2007 tror jag, när vi var och kollade när några killar vi känner körde streetrace.
Fittit kallt var det iallafall, snöade som fan :P



HAHAHA, 2007 tror jag det här med var, hemma hos Jossan :P


Alla vi tjejer tillsammans på Nyårsafton 2006 :D <3
Jonna (pizzabudet/pluggarN), Jowssan (New yorkerN själv), Silla (den arbetslöse), Kajsa ( SpanjoreN)
och sen jag med (VIP-tjejen) :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahaha, jävligt snygg bild från min gamla lägenhet! ;) Dom bilderna hade jag glömt bort. Saknar er tjejer!

2009-10-16 @ 03:10:08
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0