sega blogg.se ,

Fy fan vad störande blogg.se kan vara ibland. Hålla på att lagga och sega och ha sig.
Grymt irriterande alltså. Särskilt om man har skrivit i ett långt inlägg alltså.
Så nu får det bli ett kort ett..

Sammanfattning av helgen alltså :

Fredag: Jag och Jonna började förfesta och göra oss iordning hemma hos mig vid 16 tiden.
Körde även shot-roulette, det var skit kul! Dock ska man nog vara fler än 2 stycken som spelar, annars blir de rätt många shottar på raken ;)
Efter ett tag körde Mammi ner oss till bussen iallafall och vi åkte in till stan och träffade Tomas och Kristoffer på waffis och tog varsin drink och varsin öl innan vi drog till Folkets park för att kolla på Mustasch då.
Det var verkligen sjuuuukt mycket folk där! Men de gillar vi. Fast man hade svårt att komma fram till scen, så vi stod i baren hela kvällen typ och såg bandet därifrån.
Kanske inte så smart, för jävlar vad vi beställde in dricka alltså ;) Blev så sjukt jävla dragen, men vad fan det är så det ska vara! Bra live musik, öl och massa snygga och trevliga pågar!
När spelningen var slut så tappade jag och Jonna bort varandra, jag trodde att hon hade tagit en taxi hem utan mig för jag trodde att hon var tjurig på mig över en viss sak.
Men så var inte fallet, hon hade bara åkt för att käka fyllemat typ :P
Så jag åkte iallafall med Robban och Christofer och käkade på Max och sen körde Robban hem mig och Chris till hans lya så jag kunde sova där typ.

Lördag: Vaknade vid 8 tiden typ. Helt jävla död.
Men gick upp och klunkade i mig typ en hel Champisflaska och sen fixade jag mig iordning så gott de gick :P 
Sen väckte jag chris med efter en stund och så tvingade jag honom att sätta på den första Mumien filmen, har inte sett den sen jag var skit liten och då tyckte jag den var jätte obehaglig! Särskilt dom där skalbaggarna som äter upp en inifrån. Meeeen, nu när jag fick se den så såg jag att den inte var så b :P
Och medans vi kollade på filmen käkade vi Hallonpaj och drack juice och var helt döda efter gårdagen.
Sen när filmen var slut så körde Chris hem mig och så fixade jag till mig lite och så åkte jag ner till Jonna som fick baka en pizza till mig. Och ja gott folk, den var helt klart ätbar! :D
Så hon får 4 av 5 toasters av mig ;)
Jag blev så sjukt mätt så jag åkte hem och sov och sen så kom Silla och väckte mig, haha!
Och så åkte vi till affären och handla, fick bli vindruvor och fryst frukt. Så jäkla gott! :D
Sen så kollade vi på två filmer och mös tills hon åkte hem, sen somna jag som en stock typ!

Söndag: Vaknade 13.47, var sjukt död. Har haft ont i magen och i huvudet hela dagen. Inte kul.
Så har gått runt med min magflaska på magen hela dagen/kvällen, så har sett ut som en riktigt havande kvinna.
Sen så kom Carro och Anna hem till oss och så hade vi en riktigt lycklig sån där familjesöndagsmiddag, haha!
Gott var det med stek, potatis, sås, broccoli och saltgurka - husmanskost is the real deal! :D
Dock kunde jag inte njuta så mycket av maten pga min magkatarr, men men så är det!
Nu ska jag snart kolla på film med lillsyrran och mysa lite :)

Så, det var väl allt!
Tjingeling!

Kvällens låt : Viva hate - Goodnight my love <----------


/ emma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0