I've got stripes ,

Hallå folket!

Sitter och lyssnar på John Lindberg Trio, fan vad bra dom är! Diggar verkligen deras nya platta, den är kanoners!
Plus att pågarna är inte heller fy skam! ;)
Skulle vara kul och se dom spela på parken nån gång, hade ju garanterat blivit ett jäkla ös!
Dock måste jag lära mig dansa bättre tills dess, måste hitta nån annan än bara Silla som kan dansa med mig ^^

Tänkte annars käka lite mat snart och sen gå ut och gå med dogsen i skogen en sväng.
Ska bli mys.
Gillar att gå i skogen när de är kallt ute, då slipper man alla äckliga småkryp tillexempel.
Dock är det väl inte så smart att gå ute i skogen nu under jakten ^^ Men men..
Annars blir det jobb i kväll som vanligt.

Sen på fredag blir det nog Ullared för min och Mors del. Ska bli mys :D
Dock måste jag betala lite räkningar i morgon först, så jag vet hur mycket jag kan spendera där.
Kommer säkert inte hitta nått som vanligt, så kommer väl bränna alla pengar på cd's och filmer typ ^^

Ne. Nu är jag hungrig!

Dagens låt : JLT - Wanted Man <-------------

/ emma


plutt i skogen ,


Kommentarer
Postat av: Stene

Håll utkik, vi jobbar att få JLT till Kalmar framöver, som du skrev så bor i smålandsskogarna, det kan väl inte vara så långt? Rock on!

2009-10-17 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0