It ain't me babe,

God kväll gott folk.

Sitter här och fryser som vanligt. Jävla kyla.
Jag gillar inte den och den gillar inte mig. Funderar starkt på att åka och hälsa på kajsa snart nere i spanien, hade ju inte vart helt fel med lite sol och värme :D

Hopp, jobbat med Nattis idag. Gick fint och vi hade de hyffsat lugnt med för att vara en torsdag.
Men de är najs.
Allt folk lär väl komma i helgen när jag ska stänga istället, slår ju aldrig fel.
Får alltid bajsmycket att göra när jag ska stänga. Men men...

Imorgon ska jag och Mammi till Ullared och kolla lite. Ska bli mys som bara den :)
Känner att jag vill ha lite nya cd's att spela i bilen, samt tänkte jag kolla efter lite nya tavlor också..
Men vi får väl se vad jag hittar :D

Äh, jag hade bloggtorka idag känner jag.
Fanns inget kul att skriva om.

Kvällens låt : Thin lizzy & Philip Lynott - Cowboy song <----------- <3

/ emma



Jag och dogsen ute i skogen nån dag. Mina fina :)




Blev översvämning inne i disken idag som vanligt. ^^

Kommentarer
Postat av: Stene

Förresten, JLT kommer till Oskarshamn den 4 December!!

2009-10-17 @ 14:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0