höstdepression ,

Jag mår lika dåligt idag som igår.
Om inte sämre.
Är väl säkert nån vanlig höstdepression som man är inne i förtillfället, det är ju skit vanligt att folk får det.
Hatar det verkligen.
Känner mig tung i hela kroppen.
Allt känns så meningslöst liksom.
Skulle gärna stänga in mig i ett mörkt rum och sitta där i ett par månader tills allt gick över :)

En positiv sak med detta är att jag har börjat spara pengar till en thailandsresa som jag ska göra i mars nästa år.
Ska dit med stora syrran (om hon nu inte bangar?, men det hoppas jag inte!)
Annars hade det vart grymt kul om man var ett gäng som åkte. Thailand är så jävla underbart och alla borde fan ta del av det landet och dess kultur osv!
Men men....

blä...jag vill bara flytta till månen för ett litet tag känner jag.
Neh, nu ska jag kolla på True blood.
Bajs out.

För att slå på stort ;)
Kvällens låt : Thåström - Fanfanfan <---------- (nu fattar ni ju hur bra jag mår när jag lyssnar på den låten. Dock måste jag erkänna att jag tycker den är lite fin,haha).

Dags att försöka raska upp sig snart kanske?
Onsdag v.45, hoppashoppashoppas <-----











Jag glömde säga det till dig igår, eftersom jag vart rätt chockad och "ledsen" eller så.
Men lycka till i Rom! Jag menar det verkligen! :)
Inte för att jag vill att du ska åka direkt..Men klart att jag fattar att det är värsta lyftet och erfarenheten för dig!
Förövrigt så tror jag inte att du kommer att läsa det här men om du gör det så vet du ju att jag är glad för din skull.
Och ja, jag är medveten om att jag är jävligt barnslig som skriver sånt här och att jag ens reagerar på detta sättet, jag borde väl inte ens göra det.
Men nu är det så, det blir så jag reagerar när jag gillar någon, antar jag..


Kommentarer
Postat av: Josefine

Om det hjälper så är känner jag mig också nere just nu... Vi får hoppas det bara är tillfälligt!

2009-10-28 @ 23:28:34
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Rebecha

Får se till att jag åker med till thailand med killen nästa år ;P så kanske vi kan ses där..

2009-10-29 @ 00:00:15
URL: http://www.svartaprinsessan.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Det är absolut inte svininfluensan eftersom jag bara var förkyld ett par dagar (blev det pga airconditionern på flyget) och just nu har jag bara lite ont i huvudet. Så du behöver inte oroa dig! :)



Hahaha, det sjuka är att jag också tänkte på det för några dagar sen! Jag glömde bort hur den gick så jag var tvungen att söka på det! :D Undrar hur många gånger vi spelade tillbaka? ;)

Saknar dig med!!

2009-10-29 @ 00:21:56
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0