Home again ,

God dagens folket!

Nu har jag precis gjort mig iordning och sådär, så jag tänkte skriva lite här och snoka runt på andra lite innan jag ska fixa med tvätten ^^

I natt har jag och Harry sovit hemma hos min stora syrrski Carro och hennes flickvän Anna inne i stan.
Har inte vart i syrrans nya lya innan, men de var verkligen kanon mysigt. Lite litet kök kanske, men annars jätte fint :)
Plus att jag fick se deras nya katt Sixten med, så sjukt jävla söt! Han var liten som banan typ. :D
Först tyckte han inte om Harry, han tyckte han var otäck typ. Men sen så hade dom de jätte kul ihop! Dom lekte hela kvällen och sen hela morgonen med. Sjukt gulligt!
Igår när jag kom till Carro fick hon sin födelsedagspresent av mig, hon fyller år på torsdag egentligen men jag jobbar då. Men iallafall, hon fick Carolina Gynnings nya parfym - Go girl, det var uppskattat :)
Sen fick hon åka med i mitt vrålåk också, när vi skulle till affären och köpa lite kvällsmat.
Lagade förövrigt kanon god kvällsmat, kött, "potatischips", sås och sallad och nanbröd till de! Vart mätt som ett svin.
Efter vi hade käkat kom Anna hem från jobbet och då passade jag på att åka till en kompis och hälsa på han lite eftersom de var ett tag sen vi sågs. Vi kollade på Roast på berns och nått annat program med och så tjöta vi en massa med. De var trevligt!
Sen åkte jag hem till Carro och Anna igen och kollade på Save the Last dance, innan jag somnade.
(fick dock gå upp 3 ggr i natt, för att Harry hade snott lite för mycket kattmat om man säger så ^^).

Men men idag blir det jobb liksom resten av veckan. Är ledig på lördag och söndag med. Ska försöka fixa så jag kan vara ledig på fredag med så jag kan gå och se Mustasch, hade vart gött och se dom live! :D
Jonna är du på då isåfall?! :D <3 (de är bättre än att gå ut på lördag ju ;) Men du bestämmer! :))

Neh, nu blev jag lite hungrig i magen ^^

Dagens låt : Janis Joplin - Piece of my heart <--------------


/ emma


 
Ett styck mig innan jag skulle till Carro :)


Sixten!


Han är så sjukt söt när han sover! :D Ligger som en liten ninja typ :D


En sista bild bara på lilla dullungen! ^^



Hoppas på Thailand 2010 med syrrski nu. Hade vart kanoners!
Dags att bli snål och börja spara kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0