Helvetes dag!

Allting har gått fel idag.
Allt började i natt med att jag hade svårt att andas, fick kramp i hjärtat och svårt att andas.
Brukar få det då och då, men det har aldrig vart så jobbigt som de var i natt.
Sen var Harry inte bra i magen inatt heller, så fick springa med honom.
På morgonen skärde jag mig på osthyveln så jag började blöda som fasen..När det väl sluta, så slog jag i såret så det började igen.
Prövade en ny sminkning som verkligen blev skit ful, så jag gjorde om den.
Den blev ännu värre, ser ut som om jag har kinesögon typ.
Men orkade inte bry mig.
Sen gick jag och och gick med hundarna i det fina höstvädret och sen när jag gick in igen så satte jag på soft musik för att lugna ner mig. Friska luften och musiken gjorde susen... En stund.
När jag började laga mat så brände jag typ allt och jag insåg verkligen att jag suger på att laga mat.
Min mormor kunde laga mat, min mamma kan laga mat och min stora syster kan laga mat - men inte jag.
Jag suger på det. Jag insåg det verkligen då.
Fattar inte ens varför jag jobbar med mat. Jag vill jobba med djur, det är det ända jag förstår mig lite på.
Men nedå, jag får jobba med döda djur.
Satte mig och åt lite av min äckliga mat, den smakade faktiskt helt okej med lite salt och peppar på.
Ingen kom hem och så fick äta maten själv.
När jag var färdig hade fortfarande ingen kommit så jag satte på kaffe.
Till och med det smakade helvete.

Sen saknar jag Mormor och Balder med.
Alltså jätte mycket. Får tårar i ögonen så fort jag tänker på dom. Därför har jag försökt att låta bli att tänka på dom.
Jag skulle göra vad som helst för att få tillbringa en dag till med dom!
Dom fick mig alltid att må bra, särskilt när jag hade en dag som denna.

Sen ogillar jag mitt liv med.
Visst jag älskar min familj och mina vänner och hundar.
Men allt annat är fan kasst....

Ja ni fattar att jag har en riktig helvetes dag rent ut sagt!
Vill inte ens tänka på hur det kommer att gå på jobbet idag.

Nej, jag orkar inte skriva mer nu.
Men jag skulle kunna skriva 3 sidor till för att jag mår så jävla helvetiskt!
Fan ta år 2009. Det ända positiva med det har varit studenten, men inte så mycket mer faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0