Effektiv dag,

Hej på er.

Sitter och tar det lite lugnt nu innan det är dags för att pallra mitt feta ass till jobbet.
Är inte alls sugen på att jobba. Men det är bara idag och imorgon med. Sen är jag ledig i 2 dagar! :)

Idag har jag annars städat hela huset, tvättat, diskat,vart ute med dogsen och sen fixat en massa i mitt rum.
Så nu är mysfaktorn i mitt rum på högnivå och nu är jag redo för alla kalla nätter som komma skall ^^ höhö.

Förövrigt så har jag blivit lite smått beroende av filmen En Vampyrs Bekännelse, den är så sjukt bra!
Plus att det finns endel roliga tillbaka spola scener i den med och de gillar vi ;)

Blev ett rätt så meningslöst inlägg känner jag.
Så nu får den bli en kopp kaffe innan jobbet!

Dagens låt : Thin Lizzy & Phil Lynott - Rosalie <------------


/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0