This is just the start ,

Hej folket!

Sitter och väntar på att få lite mat i magen, dock är jag inte hungrig egentligen. Fan den här jävla avsmaken för mat har fortfarande hållt i sig. Igår var första gången jag åt riktig mat på en vecka typ.
Helt wierd är det. Men men.. Ska väl inte klaga! :)

I natt så fick jag pröva på det nya jobbet som jag ska ta. Inte på Ikea alltså utan på Hit & Dit budtransporter!
Sjukt oväntat, jag vet!
Men iallafall, jag ska bli budchafför på nattetid och köra Örebro rundan, så jag kommer köra ca 50 mil varje natt typ :P
Jag fick åka med en som heter Totte igår för att se om detta var nått för mig, och ja. Jag är helt klart intresserad!
Men de var rätt komplicerat med alla paket som ska sorters, alla vägar man ska åka och alla stopp som man ska hoppa av på. Men de lär man sig nog rätt snabbt hoppas jag! Dock är jag lite nervös över när jag ska backa intill alla terminaler osv, fy fan. Det har jag lite ångest över, samt att hitta alla ställen :D
Men jag hoppas att jag kommer att lära mig allt så snabbt som jag brukar!
Så på måndag kommer jag få veta mer och sådära. Men men...

I kväll ska jag vara med Silla och Jonna. Vi ska hem till Jonnas lilla stuga och mysa med henne och hennes katter, sen ska vi även kolla på skräckis. Ska bli kul!:D
Annars ska jag bara jobba på VIP i helgen, så ja min helg kommer väl inte vara så spännande :P

Förövrigt så stör jag mig på en person extremt mycket just nu. Jag sa att jag bara ville vara vän med dig just nu och vad gör du? Jo du springer och kastar dig över första bästa tjej och hör inte av dig längre. Känns ju kanon bra, verkligen! Nu märker jag hur mycket jag "betydde" för dig :)

Dagens låt : Metallica - Nothing else matters <-------------

/ emma

Kommentarer
Postat av: C

Fast så va de ju inte..

2010-01-05 @ 09:46:24
Postat av: emma

C. Vi har ju redan pratat om detta för jätte längsesen?

Så varför drar du upp det igen?

2010-01-09 @ 01:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0