I've been waiting for someone like you ,

Hej!

Ska strax åka och jobba på VIP, 13-20 och sen efter det ska jag åka med Totte på Hit & Dit mellan 03.00 - 10.00. Helt underbart verkligen! ;)
Nej, men om jag lyckas somna efter att jag kommer hem från VIP och sen laddar upp med lite power drink och kaffe, så blir det nog finemang!

Annars så har helgen vart lugn, lekte med Silla och Jonna i fredags. Vi var i Jonnas stuga och kollade på skräckis och mös lite :) Och sen igår kollade jag också på film med en kompis efter jobbet.

Nej, nu måste jag ta ut Harry lite innan jobbet!

Dagens låt : Within Temptation - What have you done <----------
This song is just for you my darling!



/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0