Work upon the raaaailway!

Hej folket.
Hahah sitter och lyssnar på en sån sjuk irlänsk låt, den blir riktigt svängig efter tag. Kan inte sluta lyssna på den, haha! :D

Idag har jag jobbat 12-18, var verkligen skit lugnt idag! Det är rätt tråkigt i längden, hellre lite mer att göra än ingenting alls. Och tro det eller ej, men jag och min nya jobbarkompis Anton funkade riktigt bra ihop! Jag stekte och han fixade tallrikarna, real team work!
(Jag förstår att mina vänner som läser detta sitter och skrattar lite för sig själva, eftersom dom vet vilken jääätte bra kontakt vi har haft ;) )
Skulle vart ledig imorgon egentligen....
Meeeene så kommer lilla Fia och frågar så snällt och gulligt om inte jag kan ta hennes pass 18-24 imorgon kväll, jag tvekar lite, men sen när jag fick reda på att Nattis har kvällen så sa jag självklart ja! ^^,
Extra cash och en as go människa att jobba med :)

Fick mitt schema för nästa vecka med, det var slappt :)
Ska jobba på torsdag, men förhoppningsvis lyckas jag byta bort den till Hanna! :D
DÅ KAN JAG ÅKA OCH KOLLA PÅ MIKE NESS & SOCIAL DISTORTION !  <3
Hoppashoppashoppas!

Hmm...
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!


Kvällens låt: Blue Öyster Cult - (Don't fear) the reaper + Irish work song - The highwaymen <---------

Tjingeling!
/ emma - pemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0