Sunday night..

Jag är trött och har ont i benen, jobbade 13-20.30 idag. Har suttit ner i 15 minuter i dag kanske.. Öh..
Har potionerat mat och tagit betalt som en dåre idag, glad att jag inte stod i steket alltså, var skit mycket stek idag! :D
Sen har jag diskat som en dåre med, det är jag fan bra på ^^.
Har fått många bra komplimanger idag från både personal och gäster... Jag suger åt mig det som en svamp, haha! :D
Jag gillar min jobb skit mycket än så länge, har bra arbetskamrater, roliga arbetsuppgifter och jag tjänar hyffsat med.
MEN det tar verkligen kol på en! :D

Har vart med JOnna och röstat idag med, förförsta gången i hela mitt liv. Coolt vaaa! ;)

Sista skolveckan börjar imorgon. So fucking wierd!

Ne, nu ska jag ut med Dino en sväng och sen ska jag kolla på film och somna till den. Bästa som finns =)
Ska be min pms-kossa till lillasyrra sova hos mig också, så jag slipper sova själv. Då kommer jag att somna gott ^^
Heh.

Kvällens låt: Mark Knopfler - Sailing to philadelphia <-------


Lite bildor fra helgaa:


Jag och min älskade kajsa <3


Haha jag och Nicke! :D


Nicke och Jonna :D


Jag och Kajsa på Waffis! :D


Kalle-h och hans kompis ^^


Nicke och Kajsa gillar peningar, tror kajsa skulle köpa en kanna där :P


Hahahha grejen var denna att jag skulle ta kort på mig och korven på bilden
och precis när jag skulle posa och väntade på blixten så dög det upp en kille
med sin riktiga korv i stället. Jag var alltså inte beredd på detta, men fan så vi garva sen! :D
Btw, här ser man dom vita slingorna i mitt hår :)


På centrum, där alkholen verkligen började ta övertag ^^


Hahhahahahaha! Jag älskar verkligen när Kajsen blir såhär full, då förstår jag
att även världens bästa människor han fela i bland :D

NATTI!
/ emma - your working classhero ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0