sommar, sommar och sol!

Fan vad fint sommar väder vi har haft denna veckan! :D
Jag har njutit lika mycket av det som fisken i vattnet. Svensk sommar är fan bland det bästa som finns :)
Om man räknar bort fästingar och myggor, helvetiska insekter det dära.

Har inte skrivit på några dagar för att jag hellre har legat ute i solen =)
Var ledig både i måndags och tisdags, så det har vart mys. Sen jobbade jag kväll igår, vilket jag även ska göra idag och imorgon. Kommer dock jobba dag i helgen. Så har passat på som fan att sola så länge jag har orkat :P
Sen har jag läst en jävla massa! Är inne på min fjärde bok nu ^^
Älskar att läsa på sommaren ute i solen, problemet är bara att jag brukar bli så inne i min bok att jag utesluter omvärlden helt! Men men.. Det är så det ska vara! ^^

Förövrigt är detta en jäkligt bajsig dag för mig...
Idag hade jag kunnat få se Social Distortion live förförsta gången i mitt liv. Men nej då. Ingen kunde jobba åt mig..
Fan vad jag är arg över detta.
Även Carro min jobbarkompis är skit arg över detta, för hon vet hur det känns att inte få se sitt favoritband när dom väl är i sverige.
Desutom är det Metal town hela helgen med och band som Volbeat, Slipknot och Marilyn Manson kommer att spela. Men självklart så missar jag detta också!
Och jag varnar er, den jäveln som vågar ta upp detta ämnet med mig som nu har fått chansen att se dom, kommer jag aldrig mer prata med!
Jag vill dela eran lycka, men tyvärr så kan jag inte det.
Jag vet att det är avundsjuka och att jag är töntig, men det skiter jag i.
Inerst inne är jag bara ledsen och besviken :(

Förövrigt så väntar jag på ett svar, som jag aldrig får...
Det gör mig också otroligt frustrerad, jag vill veta hur hösten kommer att bli för min del!
Kom igen, svara så jag vet!

Menee, nu ska jag gå tillbaka till min bok som jag läser för tillfället.
Hinner läsa lite till innan jag börjar =)

Dagens låt : Social Distortion - Don't take me for granted <----

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0