Snart är det slut.

Lämnade precis in mitt sista arbete i Historia A, en stor historieundersökning, och mitt sista arbete om tävlings moment i Tävling med hund kursen. Så ja, nu är det verkligen slut.
Nu har jag ingenting mer att lämna in, eller ja inget som kommer att ge mig betyg iallafall eftersom sista inlämningsdatumet var idag.

Fan vad sjukt det känns! Jag slutar skolan för alltid om 10 dagar!
Jag har gått i skola sedan jag var 6 år tills nu, när jag är 19 år. Alltså 13 år cirkus..
Visst, alla i hela sverige gör ju det med. Men det känns fortfarande sjukt att det är över snart. Skolan har ju ändå vart en stor del av mitt liv, lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet och gymnasiet. Rubbet!
Mycket känslor har ju framkallats, särskilt ångest, haha! Men nu är det över med det iallafall..

En sak är säker och jag tänker inte läsa vidare. Jag är mer den praktiska typen, hatar allt teoretiskt. Vilket är konstigt, för jag har faktiskt en hel del brain, bara om jag lägger manken till vill säga.

Men men nog pratat om detta! :)

Har hänt en hel del sedan jag skrev sist faktiskt, var ju ett tag sedan jag skrev om man säger så..
Men ska ta upp skrivandet på riktigt igen känner jag, var ju nere i en svacka där ett tag pga stress från skolan och sen massa depp efter Balder älsk. Fan det är 5 månader sedan jag såg honom och pussade honom för sista gången. Känns helt jävla absurt!

I allafall från och med idag ska jag börja uppdatera min blogg regelbundet, promise! :)



Dagens låt : Johnny Cash + U2 - The wanderer <---

Hörs lääääjter!
/ emma - your rock 'n' roll doll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0