shalalala jag kan inte soooova!

Jag kan inte sova och klockan är fan tre.
Tur att jag inte ska jobba imorgon iallafall..
Idag jobbade jag över en halv timme och igår jobbade jag över en och en halv timme. Så jag har jobbat denna helg vill jag lova er.
Och tjänat pengar. Gott, mos.

Det blir förmodligen inget på torsdag, ingen kan ta mitt pass.
Har vart förbannad över det hela dagen typ.
Jag ville verkligen som fan! Helvetesbajskukhålsfitta!

Jonna smaskar på macka med smör i köket hör jag nu. Din snaskare där!
Haha och nu vet jag vad "en kaffeskåp" är iallafall ;)

Btw, midsommar var kanoners!
Ingen kan sjunga Black Sabbath låtar som jag och Jonna, hahah! :D

Nu orkar jag inte skriva mer, har ont i mitt brännskadade finger.
Brände både mitt finger och min hand i dag, har desutom fått ett fett snyggt brännmärke på handen. Ser ut som ett fult hakkors med.

Neh, nu orkar jag inte skriva mer.
Jag är bög ikväll ^^

Kvällens låt: Sam Cooke - Wonderful World <------ Så jääävla bra, världens bästa text. För det är verkligen sant i grund och botten. Den mannen som kommer spela denna låten för mig och sedan säga att den är tillängad mig kommer jag gifta mig med bums! :)

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0