mooovieee

Eftersom jag har så grymt tråkigt, så har jag suttit och kollat på lite filmtrailrar, så nu vart jag sugen på att se lite filmer :D

ÄNTLIGEN MIDSOMMAR hette den ena, i den är det massa bra svenska skådespelare med i såsom Olle Sarri, Alexander Karim och Lisa Werlinder och sen så kommer även Luke Perry vara med i den! :D Han som spelade Dylan i Beverly Hills ni vet!? Den verkar verkligen sjukt kul! Men den kommer inte på bio förens i höst :(
Men de är ju nått att se fram emot iallafall!

Sen en annan jag blev sugen på var Drag me to hell, en skräckis. Den verkade faktiskt rätt bra, handlade om nån förbanelse och skit ^^ Hon spelar huvudrollen är hon som spelar dottern i filmen Vit oleander, och i den filmen gör hon en jätte bra roll så jag tror på henne i denna filmen med! :)

Och den sista jag blev riktigt sugen på var Sommaren med Göran, det är killarna i Hey baberiba gänget och sen massa andra kända svenska skådespelare. Eftersom jag gillar Hey baberiba och deras humor så kommer jag garanterat gilla denna filmen, den verkade ha den humorn och sen lite yrrol humor också! Så jag lär nog skratta om en jude när jag ser den filmen :D

Sen ska jag åka ner till Jonna, till hennes jobb och låna lite filmer av henne :D Vet inte riktigt vad jag är sugen på ännu, men de kommer jag på! ^^

Nu ska jag lata mig, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0