Man måste vara ego..

Halloj!

Har vart ledig idag och jag har verkligen njutit som fasen! Har knappt lyft ett finger, har bara chillat liksom..
Dessvärre är jag sjuk igen... Hostar som en katt med en hårboll i halsen och snorar värre än jag vet inte vad plus att jag är bara allmänt hängig.
Så det är lite jobbigt att det är sånt super väder ute och jag inte får njuta av det till fulla muggar, men men..

Igår på jobbet hade jag ett helvete kan jag säga er, hade fullt upp hela dagen, kom verkligen folk hela tiden! Sen till råga på allt så la alla kylar och fläktar av, så vårat kök förvandlades till en bastu.. Och jag som inte ens hade hunnit äta höll ju på att svimma av, av både värmen och blodsockerfall. Men allt löste ju sig tillslut. ^^

Idag ska jag leka med Kajsa! Vi ska kolla på film och käka glass tror jag och det ska bli mysss.. :)
Måste passa på att leka med henne för den 13:e Juli sticker hon iväg till spanien för att jobba som volontär med handikappade människor i minst 6 månader.
Fan jag vill inte att hon ska åka! Jag behöver henne mer ! :(
"Egoisktiska människa tänker ni då." 
Och ja det är jag! Man måste vara egoistisk och tänka på sig själv, bara det inte går till överdrift så att säga.

8:e juli sticker jag förhoppningsvis till Borlänge <3
Vad som händer där berättar jag för er när jag kommer hem, om det nu blir av vill säga... vill inte ta ut nått i förskott :).

Kvällens låt : Bob Dylan - Hurricane <----

So long
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0