Faithful?

Jag satt här och tänkte i min ensamhet på en sak som är väldigt viktig för mig när det gäller förhållanden och det är nämligen otrohet och trohet.
Jag förstår mig inte på otrohet och särskilt inte när folk skyller på att dom har varit fulla i samband med att dom har vänstrat. Är man tillsammans med någon så är man bara tillsammans med den personen, och då ska man fan inte springa runt och vara lösaktig mot andra!
Om man känner att man vill ligga med någon annan och bestämmer sig för att göra det, ska man bryta sitt riktiga förhållande innan man gör det. Punkt!

Jag och min jobbarkompis pratade om olika par i Mullsjö igår och hon visste fan nästan mer än mig om vissa ungdomsförhållanden och deras olika situationer.
Men då började vi prata om sådanna som har vart tillsammans länge, sånna som har blivit,vad man kallar ett "radarpar" och det har tydligen blivit en trend mellan många av dessa paren att tjejen vänstrar. Hela Mullsjö vet om det, utom killen.
Jag tycker det är så jävla tragiskt! Här går en hel jävla by runt och vet om något sånt falskt som partnern har gjort och så säger ingen något! Inte ens dom närmsta vännerna... (iofs så ska man ju inte lite på dom heller, det lärde jag mig igår).
Jag hade velat veta om min partner hade vart otrogen mot mig, så man inte sitter där som ett jävla fån och säger till alla att man har det bra och att man planerar husköp, giftemål och barn. Då lever man ju i en jävla lögn!
Jag tycker verkligen synd om dom paren som har det så!
Jag skulle sååååå gärna vilja säga hur läget låg till, men det är inte min ensak att lägga mig i det överhuvudtaget. Jag vet det. Men jag vill.
Jag hade verkligen velat veta. Så snälla människor, när jag skaffar stadigt sällskap och om den nu skulle vara otrogen mot mig, snälla säg det! Bra.

Nu ska jag sova...


Låt bilden tala för sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0