Dead ringer for love,

Tjingeling!

Sitter hemma hos mitt pök och lyssnar på gammal och fin musik :) Vi ska snart över till Oscar och träffa han och Reinis och några andra pågar tror jag allt ^^ Ska bli trevlans!
Har annars kollat upp några låtar som Jonna ska sjunga och hell, dom är fan svåra.
Men detta kommer hon att klara om hon bara ger sig fan på't :)

Btw, mitt lår blir bara blåare och blåare och min navel gör ondare och ondare.. Hahaha :D

Eham, imorgon ska jag till Petra och fixa till mitt hår lite - änteeeligen!
Carro ska nog joina mig också ^^
Sen efter det ska jag, Jonna, Silla och Kajsa dra till Bongo och sitta där hela kvällen till natten. Ska bli fet najs!

HAHA, föresten! Idag kollade jag och Jonna på alla Centralskolan avsnitt och det är så jäääävla underbart!
Skrattade så jag började lipa nästan ^^ .
"Och Mr-jag-lovar-att-dra-ut-den-i-tid!" :D Alla avsnitten finns på youtube, för den som är sugen att kolla ^^

Sen fick jag reda på att det var Rock 'n' roll kväll i Tidaholm på lördag med.. Är fett sugen på att åka dit!
Men då måste jag fixa fyllechaffis, plus att jag ska jobba dagen efter med. Men vi får väl se.
Det kommer garanterat vara bra musik och det kommer antagligen finns en och annan goding där med, hehe ^^

Nepp, nu ska jag dra vidare. För nu är Jonna färdig sminkad ;)

Kvällens låt : Radio Nowhere - Bruce Springsteen <----


/ emma - your rock 'n' roll doll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0