Aotch!

Ohoj sailors!

Fy faaan vad ont jag har i mitt lår och min navel!
I dag skulle jag träna dåva, precis som jag gjorde igår. Lillsyrrans badbilder på mig var ett wake-up-call liksom att nu är det verkligen tid att köra igång med träningen igen.
Men iallafall, först körde jag lite ben och magövningar. Sen skulle jag och Jonna ut och jogga runt sjön, vi valde skogsterrängen.
När vi hade typ kommit halvvägs la jag verkligen jordens jävla bell (jag rammla för er som inte förstår er på det slanget), halka på en jävla rot och föll ner i backen hårt som fan. Men skadeglad som jag är låg jag ju bara där och as garvade och lyckades trycka fram några "Aj!" mellan mitt asgarvande. Kände när jag låg där på backen och ojjade mig att jag fick fett ont i naveln, men orkade ju inte bry mig om det så jag hoppade upp på bena igen och traskade vidare.
När jag väl kom hem en timme senare och hade lagat träningsmat och skulle ställa mig i duschen så såg jag att min lår hade fått världens största blåmärke och att jag hade på något sätt lyckats slita ut min navel-piercing där i skogen.
Så jag fick skynda mig att sätta i ett nytt smycke i naveln innan jag skulle duscha..
Ja, så där ser ni ju hur bra mina patetiska försök till att börja träna lyckas! :D Jag är så jävla sorlig, haha!

Snart tänkte jag åka ner till Jonna och hjälpa henne att kolla ut några låtar som hon ska sjunga nästa vecka med Dave.
Hon ska ju sjunga Creedence och Springsteen låtar, så jag är otroligt nöjd. :D
Måste dock fixa med mig en dejt, vill inte sitta där själv vid ett bord och uggla när hon får stå på scen och lysa ^^


Dagens låt : God bye to Romance - Ozzy Osbourne <---

So long!
/ emma - your rock 'n' roll doll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0