Use somebody,

God kväll :)

Sitter här och lyssnar på Kings of Leon, helt såld på några av deras låtar faktiskt.
Äntligen lite ny och bra musik :)

Idag har jag ju vart uppe med Mamma i Borlänge och hälsat på en kennel som föder upp både standard och miniatyr bullterrier :).
Och ja, som ni säkert redan har listat ut så är jag ännu mer förälskad i rasen nu.
Dom är verkligen riktiga charmtroll och jag ser verkligen fram emot att ha en framtid med en liten mini bulle! :D
Jag hoppas verkligen Meduza är dräktig nu, det var 2 veckor och 3 dagar sedan dom parade henne med en röd Holländsk hane och man tar inte ultraljud förens det 35:e dygnet, så måste vänta lite till innan jag får besked om hon är dräktig. Men uppfödaren trodde iallafall hon var det för hon har visat tecken på graviditet iallafall, hon har både spytt och matvägrat och sådär. Så jag hoppas förfullt :)
Så sent i höst kanske jag blir Mamma igen och då ska det verkligen bli träning och regelsättning från första början som gäller för den lille plutten, för det är verkligen en envis liten ras!
Men så otroligt glada och ena riktiga livsnjutare! :)

Haha, kan hålla på att skriva om allt som har med rasen och detta hur mycket som helst. Men det ska jag inte! ^^
Ska gå och somna till en film faktiskt, får bli den dära Bob Dylan filmen jag köpte häromdagen.
Den verkade faktiskt dålig :(  Fast den hade iofs fått massa 5:or av alla, men jag får väl se..

Imorgon blir det jobb liksom resten av helgen!

Kvällens låt: Kings of Leon - Use somebody <-----------

Gnatt
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0