Öl - slush!

Haha, efter jobbet igår så åkte jag hem till Jonna.
Vi drack cider och försökte oss även på att dricka öl-slush. Det var inte så gott faktiskt, öl-slushen alltså.
Så det är inget jag rekomenderar till marknaden ^^
Öl-slush är mitt och Jonnas påhitt dvs, fryst öl som man ska käka med sugrör typ.
Det smakade som en alkolist luktar, typ.
Hahah, men kul var det! :D
Eftersom det inte var gott med öl-slush så drack vi cider och kollade på nån barnfilm som hette Hundpensionatet.
Och fy fan vad bra den var alltså, haha! :D Jag måste rekomendera den.
Ta med svenskdubbning också, då blir det bättre. Massa spolatillbaka scener blir det då ;)

Ska jobba om 27 minuter, i 7 timmar. Blöh. Jag vill inte.
Men direkt efter jobbet ska jag och mitt quinnofolk partaja som fan. Vi ska festa å kajsas vägnar, eftersom hon sticker till spanien i 6 månader för att jobba med utvecklingsstörda människor där.
Kommer sakna henne </3
Men men...
Sen på söndag, alltså imorgon ska jag stänga helt själv. Gillar inte de  :(

Men men. Nu måste jag åka!

Dagens låt : Tiger Army - Forever fades away <-----

Bajsout
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0