Wolverine

Hej folket!
Sitter uppe hos Linn nu och halv kollar på X-men 2, har fan aldrig sett dom filmerna eftersom jag inte gillar sånna filmer som innehåller superkrafter och skit. MEn jag älskade ju den tecknade serien, så jag gav den en chans och den duger^^
Wolverine är ju snygg ;)

Idag skjutsade morsan,farsan och peter in mig till Tenhult, bara för att peter ville se hur jag bodde och sådär..
Och han tyckte det var helt okej =)
När dom hade åkt käkade jag potatisgratäng och fläskfilé och kollade på nån Zombie film, man tappade aptiten rätt snabbt, haha! ^^
Sen somnade jag och sov ett antal timmar, drömde om massa mord och sådär (ovanligt nu för tiden), men drömmen var helt okej för det var en snygg kille med i den ^^
Becha kom och väckte mig innan jag hann drömma färdigt, så jag fick inte reda på om vi blev tillsammans eller inte :(
Vi gick iallafall till affären, blev så ruskigt sugen på hallonkräm! Fast sen när jag kom hem ville jag inte ha de  längre. . Sen har jag övningskört idag med, lärde mig vad uppfång är typ men men . .

Helgen har annars vart kanoners kanoner!
I fredags så övningskörde jag och pappa och sen åkte vi och handlade käk.
Sen på kvällen kom Kajsa och SIlla och hämtade mig, så åkte vi och köpte Tacos :)
Så det fick bli tacos, vin, guitarhero och singstar och sen filmen A love song for Bobby Long (som var skiiiit bra!) :)
Så fredagen var skit mysig!

Sen på lördagsmorgnen väckte Kajsa mig, de var frukost..
Fick amerikanska plättar med lönnsirap och melon och annanas till - de var såå jävla gott! :D
Efter att jag hade käkat kom Farsan och hämtade mig, så åkte vi och övningskörde lite  och vi kom fram till att jag är en vingelmaja forreal..
Sen så åkte vi hem och så kom Peter och hälsade på :)
Jag fick min födelsedagspresent förtidigt, de var pengar, vilket jag verkligen behöver till Thailand!
Blev skit glad! :D
Senare på kvällen gick jag upp till Kajsa igen och då blev hemmagjord Pizza med Corona och Cider till det :D
Sen spelade vi guitarrhero och sjöng lite singstar med, och jag blir fan mer skillad för mer och mer jag drack, haha! ^^
Vi satte på Chuck & Larry när vi inte orkade sjunga eller spela mer, vi skrattade lite och sen däckade alla i soffan typ:P..

I morse vart de pannkakor och färska frallor till frukost ^^
Fan Kajsa är nog en av dom bästa personerna som finns, hon kan fan allt! :D

Japp, helgen har som sagt vart alla tiders!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0