Meningslösa Tisdag

Jag har ont i magen, not funny at all.. Men de går väl över snart - hoppas jag!

Ännu en skoldag är avklarad, har vart hyffsat slapp iallafall.
Hade först projektarbete, skulle ha redovisning av arbetet som vi skulle ha lämnat in, dessvärre var inte Sofie där som jag har jobbat ihop med och sen har hon alla papprena och shit, trodde hon hade skickat in dom, men icke..
Men jag pratade lite ändå, om vårt projektarbete och hur det hade gått osv..
Sen hade vi Religon, pratade sekter och kollade på film om det.. Jag somnade, haha!
Sen hade vi svenska, vi gjorde inte ett piss, så vi slutade typ rätt fort..
Och så de sista lektionerna hade vi bild med, målade i akvarell, fick bli en ful fisk som någon hade kört upp massa knivar i magen på den och sådär, haha! Lika mogen som vanligt. . . .

Idag var jag och Becha ute och gick en rätt bra bit med Balder med, hittade en ny skogsväg som tog typ en timme att gå. Det var najs & Balder gillade med att få springa runt (:
När vi kom in så lagade jag mat med, fick bli wok och nudlar - yummie!

I kväll vetefasen vad som händer. Ska väl försöka komma igång med pluggandet och städa rummet lite kanske.. Får se hur det blir.
Men nu ska jag gå och hämta Balder!



Balder och Nikki - Man och fru :)


Balder, Nikki och Hanke - Dom får dela box i skolans hundstall :)
Mamma,Pappa,Barn.


Becha lekte konstnär på bilden ^^


Jag med, hyllning till mina föräldrar - mina päron. Hoho^^


Hahaha, min Mexican day of the death skull :D


Kommentarer
Postat av: PJ

Inte visste jag att du var så duktig på att måla :O

2009-01-13 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0