I'am trying to face the fact.

Jag har ont i magen, mår illa, mår allmänt kasst helt enkelt.

Igår var jag ute med Jonna och Sara - det behööövdes!
Först drack vi hemma hos Jonna, cider och nån karamelvodka och sen så åkte vi in till 1000 & 1 natt och började dricka där. För min del fick det bli Sex on the beach och turkiskpeppar shotts :)
Usch, det var äckliga turkar som satt och kollade på oss hela tiden, extreeeemt störande!
Haha, dock gav Jonna dom vad dom ville ha ;)
Sen så stack vi till Centrum, det var fett mycket folk men vi lyckades få platser iallafall..Vi beställde in öl och Nachostallrik och det var verkligen så jääävla gott! Jag och Silla glufsade i oss som aldrig förr, haha!
Sen när vi hade vart på centrum ett tag så kom Andreas,Pinkie och CJ och gjorde oss sällskap och det var trevligt som bara det! När vi satt och fulade oss som mest så satte DJ:n på nån as gammal låt och alla på uppevåningen sjöng med i refrängen och så var det nån indisk bamsekille (han var as ful) som satt vid ett bord mitt emot oss som sjöng och pekade på Jonna och vi höll ju på att garva ihjäl oss! :D Och när vi satt och skratta som mest så kommer han fram till bordet och frågar på nån sliskig stockholmska;
- Villeeee duee haa skumpa? ;)
Det blev ingen skumpa för Jonna, hon kunde inte sluta skratta åt honom ^^

Tillslut så öppnade dom alla dansgolven och barerna och sådär där nere, så vårt sällskap bestämde sig för att  gå ner att dansa bort alla problem. Jag kom inte så långt..
André fick syn på mig så jag var tvungen att sätta mig vid hans bord och umgås med honom..
Fast det var rätt tur att jag satte mig där, annars hade jag aldrig fått chans att prata med Euan! :D
Han kommer från Australien och är utbytesstudent, och han hade råkat sätta sig vid Andrés bord så dom kände inte varandra eller nått. Men jag och han började snacka som fan och hade det verkligen as trevligt! :D
Jag var med honom istort sett hela kvällen, såg knappt till Sara eller Jonna, men jag tror dom inte brydde sig så mycket. Dom hade ju fullt upp att dansa med dom fulaste dom kunde hitta - HAH! :D
Jag fick jag träffa Euans kompisar och dom kom fan från hela världen, bland annat en från Skottland och nån från Kanada och nån från England typ. Sen så fick han träffa mina vänner, haha det var kul! ^^
Han tyckte det var coolt att Hanna hade rakat av sig allt hår, men ändå såg så kvinnlig ut, och han tyckte Jonna var gullig och så trodde han först att Sara inte gillade honom ^^
Men sen när hon bevisade att hon var en "really really good friend" så ändra förstod han att han hade fel ;)
Vi var fan på Centrum tills de stängde, sen så ville Sara ha mat så vi stack till Chicki -mama så hon fick köpa pommes med revbensspjäll ^^ Haha och påväg till bussen så tappade Sara ett revben och tog inte upp det från marken, Euan var helt förstörd haha! :D
- That was such a great piece of meat!
Sen hade vi sån tur att han kunde ta samma buss som oss hem, eller ja en bit iallafall, han bodde ju på "wilhelmsroad" ;).
 
Jag hade en kanon kväll iallafall! Behövde verkligen komma hemifrån, det är så grymt jobbigt att vara hemma nu..
Det var extremt jobbigt att komma hem igår natt med, vilket jag nästan hade listat ut. Så jävla tomt,ensamt och dött.
Som tur var så sov Erica och Dino i min säng igår, så jag slapp sova själv, hade aldrig pallat det.
Jag kan ju säga er att detta är det absolut värsta jag har vart med om, jag har förlorat min bästa vän!
Jag kommer aldrig mer få se honom - kan fortfarande inte fatta det!
Så fort jag hör att det knäcker till i golvet, eller låter i trappan eller när jag kommer in i nått annat rum så tror jag att han ska komma med sitt leende på läpparna och ge mig en stor blöt puss. Men nej..
Jag kan erkänna det, jag har faktiskt inte helt insett att han är borta.

Jag vill inte vara hemma egentligen, är så van att ha honom vid min sida. Och nu är han borta, bara sådär!
Varje gång jag har vart hemma så har han med vart det.. Jag känner att jag bara vill bort ett tag, glömma detta, men det känns så elakt mot honom.
Och vad det beträffar skolan, så kommer det bli så jävla jobbigt!
Vad fan ska jag nu göra på lunchrasterna? Och efterskolan?
Har alltid gått ut och gått med honom!
Och nu från och med nästa vecka så börjar vi med vårt nya schema och då kommer vi bara ha lektioner nere i husen vid hundstallet. Hundstallet utan Balder är fan som en fisk utan vatten!
Sen så kommer alla kolla sådär medlidande på mig och fråga massa saker.
Usch jag hatar när folk förväntar sig att man ska prata känslor och skit, det är verkligen inte min grej!
Jag vet att jag är känslokall, men jag pallar inte att se när folk gråter eller när dom försöker visa medlidande och skit.
Särskilt inte när det är jag som mår helvetiskt! Det får mig bara att må ännu värre.
Usch, jag ser inte fram emot skolan.. Kommer bli så jävla ensamt, har ju haft med mig Balder sen i 1:an..
Jobbigast kommer det nog bli på nätterna, min säng utan Balder i den?
Frågan är om jag kommer palla detta?
Vi får se..


Jag saknar dig så det gör ont - och jag kommer alltid att älska dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0