Ny vecka, nya händelser.

Hejhej på dig min bror, huhuhuh- nästa bror finns bakom något. . .Hmm. . . som luuuuktaaarrr!
(haha, någon som kommer ihåg den meningen från ett pettson och findus PC spel? ;))

Idag har jag haft prov i artkunskap, det gick bra och sen skulle jag lämna in  inlämningsuppgifter om djurarter och de gick nog finemang det med..
Sen idag så fick jag reda på att jag får MVG i mitt estetiska val - bild i slutbetyg ^^
Jag är så jäklans mallig,eftersom min förra bildlärare sa att jag var okapabel till att rita, haha!
Det är visserligen sant, men suck on that gunnar! :D
Idag har jag vart ute och gått en kvällspromenad med Chiefen med, kände att jag behövde ut och röra mig med en hund.Är så jäkla rastlös nu förtiden! Finns inget att göra. Minst 4 promenader om dagen tar ju lite av ens tid, så det är jobbigt att vänja sig vid att inte gå ut att gå så nu längre.
Visst kan jag gå själv, men det är inte samma sak alls som att gå med en hund..
Blä, saknar Balder som bara fan!

Imorgon är jag ledig, så ska plugga på rester hela dagen, kan behövas! :D

Usch idag fick jag ett jobbigt mejl. . .
Det var från Balders uppfödare, Saga Balders Mamma har fått valpar igen, med samma pappa då.
Och hon undrade om jag ville ha en liten bror till min Balder.
Har ju inte hört av mig än och berättat om vad som har hänt, har inte pallat..
Men nu kände jag mig tvungen att berätta.
Men hon tyckte väldigt synd om mig och visste inte vad hon skulle säga, men hon beklagade verkligen.
Sen fick jag reda på att alla Balders syskon var jätte bra i psyket , var stabila och sådär,och de visade inte alls samma "symtom" som han visade. 
Så hon trodde samma sak som jag, att de förmodligen kunde ha vart en hjärntumör som låg bakom det hela...
Usch. .
Men jag ska iallafall få se bilder på Balders små syskon, det ska bli kul :)

Oh, föresten!
Min Farfar & hans sambo ska förmodligen åka Thailand samtidigt som oss,det ska bli skit kul isåfall! 
Min farfar har ju alltid vart som en idol för mig, eller en stor förebild iallafall, så jag gillar att umgås med han.
Enda nackdelen är att jag jämt känner mig så liten i hans sällskap, känner mig som 10 igen typ.
Så det kommer bli lite jobbigt att ta någon drink eller Singah framför honom, men det får han tåla. Jag kommer faktiskt vara 19 då! Haha :D

Men nu ska jag kolla på film med mina huskamrater! :)





Tycker det var lite känslokallt av dig att skriva som du gjorde, känns som du försöker bevisa något eller säga nått?
Eller jag vet inte, men det känns som du ändå tänkte på mig när du skrev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0