Tenhult...

Sitter i Tenhult nu.Inget kul alls..

I morse var jag duktig och gick upp i tid och pallrade mig ner till vårt klassråd.
Det sas inget vettigt direkt. Vi fick reda på att vår lärare som vi ska ha i Djurparkskursen var hemma med sitt sjuka barn, så vi behövde bara göra någon uppgift och sen var vi lediga resten av dagen och hela morgondagen..
Vanligtvis hade jag blivit överlycklig, men jag insåg att de verkligen inte fanns nått och göra.
Mina tankar riktades bara till Balder. . Ville gå ut och gå en långpromenad i skogen med honom..
Men jag gjorde iallafall klart mina uppgifter och sen gick jag och Becha och såg på film och sen la jag mig och sov i typ 3 timmar för jag var deppig. Sen hamna jag här..
Inte den roligaste och mest händelserika dagen i mitt liv direkt!


Imorgon ska jag plugga mycket iallafall.
Sen kanske Euan kommer hit, om jag våga villsägar, haha! ^^

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0