ROCK LOBSTER!

Hellu folket!
Sitter och svänger fram och tillbaka med min datastol med ett leende på läpparna - fan vad musik kan ge en massa känslor! :D Lyssnar på min förra förfestar låt och jag har fastnat för den igen, nu vill jag ut och supa satan! :D
Men ska vänta tills Jonna är redo, vi ska bli lika redlösa båda två :)

Idag vakna jag av att min lillasyrra dunka musik, från klockan halvsju till  typ åtta på morgonen. Jag var måttligt glad!
Men efter hon hade gått till skolan så somna jag om efter mycket om och men..
Sen gick jag upp vid kvart i elva ^^
Annars har jag inte gjort nått vettigt idag faktiskt, bara stoppat i mig onyttiga saker typ.
Godaste idag var dock kex med ostar och sånt gott, love it!

Jonna kolla på I could never be youre woman -sätter fan 500 spänn på att du kommer bli kär i han killen!
Mitt hjärta bultar varje gång jag ser honom, haha! (typiskt mig). Annars är filmen rolig och gullig som bara den, så den är
sevärd - promise :)


Sitter och pratar med en kärkamrat, dessvärre är han konstig.
hmm säger:

2009 = inget skrattande!

e m m a . säger:
FY FAN - då kan man ju lika gärna gå och hänga sig!

Seriöst, tänk er ett liv utan skratt och glädje!?
Fy satan vilken jävla missär - hade aldrig klarat det!
Någon smart människa sa någon gång "Ett gott skratt förlänger livet!", och det hade den ta mig fan rätt i!
Plus i kanten på den människan - smarta jävel! :O

Fan lite fusk att vi föddes så sent, alla bra saker är redan uppfinda och alla bra och smarta meningar är redan sagda.
Jag blir lite deprimerad över det - ingen kommer någonsin citera mig ;(
Well I guess I have to learn to live with it!



HAHA - jag låter bilden tala för sig själv. Jag och söstra mi ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0