Help meeee!

Jag har lite smått beslutsångest just nu, så jag behöver er hjälp nu..
Mor och Far har gett mig två alternativ som jag kan välja mellan och båda lockar som fan kan jag säga er!

Det ena är att följa med familjen till Thailand i 2 veckor, vi åker den 8:e Mars isåfall och då följer båda mina syskon med.
Det innebär att jag kan supa satan i 2 veckor, bli brun, shoppa och komma bort från all skit, glömma bort min smärta ett tag - MEN jag kommer missa massa i skolan och bli as stressad sen när jag kommer hem.

Det andra alternativet är att dom köper en resa till Irland åt mig i studentpresent!
Jag vill ju verkligen åka dit, älskar naturen, folket och musiken och deras pubar..
Då kommer jag ju ha nått att se fram emot för att orka med skolan..Men jag vet inte vilka av mina vänner som kommer att följa med, man vet ju att de flesta planer vänder sig efter vinden..Och jag vill inte direkt åka själv.

SÅ JA - HJÄLP MIG!
Vilket alternativ låter bäst?
Jag gillar båda som bara den :)
Min Mamma och Pappa gör det inte lätt för mig genom att vara så genrösa <3





Antoher lonley day..


Kommentarer
Postat av: marica

Fan vilka föräldrar du verkar ha man är ju inte LITE avis :o Klart du väljer thailand ;)

2009-01-18 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0