And I don't know if im been foolish - cuz love is in the ass!

Hellu på er!
Sitter här med jordens jävla mensvärk! Har haft det i 2 dagar nu och det bara maler och maler på. . Don't like it at all. .!
Det är lite fusk att vi tjejer ska bli tvugna att ha ont för att vi tillverkar ägg i onödan medans killar inte lider det minsta - dom tillverkar ju verkligen spermier i onödan! Faktiskt, lite överdrivet mycket ^^
Men men skitsamma..

Sitter förövrigt och lyssnar på softish musik nu, favoriter som spelas på p3 (som är den bästa radiokanalen enligt mig)hela tiden typ :)
Ska snart ut med Balder en sväng med tänkte jag,ska försöka få med mig någon annan familjemedlem som kan passa på att ta Dino också, så man får lite sällskap i mörkret. .

Idag har jag annars vart i stan en liten snabbis,följde med Morsan för hon skulle köpa ett nytt soffbord och sen lite nya saker till ena toan (allt för att skjuta upp på pluggandet). Sen så åkte vi upp till ekohallen en sväng med, jag köpte P.S I love you - så nu kan jag se den 500 gånger om dagen om jag vill! Och sen köpte jag Chocolat - den är bra den med och det var längsedan jag såg den :) Så den kollade jag på innan idag och åt granatäpple till - som förövrigt är mitt nya beroende, det är så jäklans gott och saftigt! :D


Igår var jag ute med Sara och Kajsa på promenix med hundarna till Helsikekärr, vi gick ner till stråken med och den var helt täckt av is och Solen lös som bara den! Det var skit fint och mysigt, man fick sån där "saltkråkan-känsla" man väntade bara på att få höra Malin sjunga den där låten som hon sjunger för Tjorven när hon fastnat med sina skidor och blitt kall, haha! :D Hundarna gillade isen med, dom ville gärna ut och slira på den!
Sen på kvällen så var jag,Kajsa,Jonna och Sara hemma hos mig och kollade på nån wierd film som vi hyrde och så käkade vi alla lite godsaker, jag åt dipp med gurka och morötter som är enormt underskattat! Ska verkligen äta mer av det (som i kväll tex ), det är så jääävla gott!


Har inte orkat uppdatera bloggen innan, men Nyårsafton var väldigt trevligt och mysigt annars! Den tillbringades med dom närmsta vännerna och massa alkohol typ! :D
Och jag la av nya nyårslöften, så ska se om jag klarar av att hålla dom längre i år än förra året - hah!

En sista sak - Queen med Freddy Mercury är extremt underskattad, borde lyssnas av fler!
Texterna är super och Freddy var så jävla cool och hade underbar röst !
SOMEBODY, SOMEBODY - COULD ANYBODY FIND ME SOMEBODY TO LOVE?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0