WHO LET THE DOGS OUT!?

Godkväll gott folk!
Sitter finally hemma i Mullsjö hos Mor & Far, efter en helg i Tenhult.
Är så jävla trött och schleten, så ska snart gå och lägga mig och somna till en film :)
Dessvärre måste jag gå upp klockan 6.00 imorgon, för att åka med en buss till Jönköping vid 7.00 för att sedan ha mina första körlektioner i stan. Fäck, undra hur detta kommer gå, haha!?

Sammanfattning av helgen dåråååå..
Fredag: Jag har först dubbellektion på liten och storlandsväg med Nina, sen hinner jag och gå ut med Dino, sen kommer Jonna & hennes mamma och så åker vi direkt till Ryhov.
Haha, jag gjorde en riktigt pinsam sak på ryhov, men jag tänker inte ens nämna den. Jag kan bara säga att jag blev tomatansikte! :D
Efter ryhov vart det a6 med alkoholsinhandlande och sen vidare till Tenhult. Jonnas morsa var snäll och skjutsade oss ända till mitt place, så vi slapp ta bussen :)
Sen började jag och Jonna göra oss iordning, det vart klädprovning,sminkning och plattning av hår i fullrulle och tillsist kom Kajsa! :D Sara var dessvärre sjuk och Isabelles Ellie var också sjuk, så dom fick vara hemma istället.
Sedan började vi dricka och det vart en heldel alkohol som dracks, haha! Kajsa vart rätt wasted efter en vinare och ett par snappsar och det märktes speciellt när vi skulle gå till bussen. Hon rammlade 3 gånger i backe och sen när vi skulle gå ner för en annan backe så halka hon till, hon fick precis tag i en trägren..hon svingades med den rakt in i en husvägg! HAHAHAHAHAHAHAH! Seriöst, det var verkligen det roligaste på länge, skrattar åt det varje gång jag tänker på det. Det är ett under att hon inte fick näseblod eller nått, för hon blev verkligen slickad mot husväggen! :D
Tillslut kom vi in till Jönköping, vi gick direkt till Centrum Bar och beställde in Cider,Vin och Öl och så deras goda Nachotallrik och jag fick den en 10 billigare - det ni! ;)
När vi hade ätit färdigt kom det två snubbar och satte sig vid oss, den ena som satte sig vid mig (den sötaste,mohah) han kom från Saudiarabien och den andre som satte sig jämte Jonna (han var as skäggig,sliskig och ful) kom från Pakistan eller nått. Vi pratade kultur,religion och mat och sen lite film med. :D
Sen fick jag syn på mina klasskompisar och gick och satte mig vid dom och Jonna & Kajsa fick dras en liten stund till med äckelpäckel killarna innan dom vågade komma och sätta sig vid mina klassakompisarsbord ;)
När vi vart på Centrum och tröttnat på alla fjortisar så stack vi till Waffies, vi drack öl och isbjörn och spelade på spelmaskinen och Sanna var fan en riktig jävel på det! :D När vi hade druckiy upp drog vi till Centrum igen och dansade lite. Sen minns jag inte så mycket mer av kvällen, jag vet att jag kom bort från Jonna och Kajsa men hittade Johanna,Marika och Sanna iallafall. Minns att vi gick till Sibylla och käkade fyllemat, det fick bli 2 pommes tallrikar för mig och sen potatismos med lingonsylt för dom andra vegeterianerna! :D
Sen spydde Sanna ett x antal gånger och tillslut kom nattbussen så vi kunde åka hem till Tenhult. Träffade en as konstig kille på bussen med, minns att vi snackade om 4cm långa bröstvårtor , minns dock inte sammanhanget?! ^^
Kvällen var annars trevlig som fan! Blev fullare än vad jag har varit på mycket länge, och kom i säng runt 03.30. :D

Lördag: Vaknar vid 7.59 och jag är fortfarande full. Somnar om och vaknar vid 10.29 -  jag hade försovit mig och drar bara på mig min jacka över mina sovkläder och drar ner till djurvården. Börjar med att ge fjäderfäna mat, tuppen skrek hela tiden när jag var där inne och jag var väldigt nära på att döda han. Sen skulle ju grisarna ha sin mat, och jäävlar vad tungt och jobbigt det var att utfodra dom, trodde jag skulle spy av överansträngning typ, haha!
Sen så var det till att ge getterna mat, det gick piece a cake och sen vare alla fåglarna som skulle ha mat och de gick också bra. Gnagarna och reptilerna gick med bra. Så jobbet gick bra fastän jag hade huvudvärk, mådde illa och hade bakisångest som dunkade i hela kroppen ^^
När jag kom upp till huset igen så möttes jag av 3 bakfulla damer som låg på madrasser i hela vardagsrummet, men dom åkte hem rätt snabbt så jag kunde duscha och sådär.
Sen umgicks jag lite med Linn, gjorde mat och sådär, men mådde för illa för att äta :P
Vid fyra tiden kom Kajsa och vi pratade igenom kvällen, sen så visade jag henne alla djuren och sen åkte vi till affären och dunkade absolut music 35. Fan musiken var utan tvekan bättre förr!
WHO LET THE DOGS OUT!?
När vi var på internatet igen fixade vi morötter med chips och dipp och sen åkte vi och hämtade Erica på stationen, hon trodde nog vi var rätt störda som lyssnade på bomfunkmc's och sjöng halsen av oss ^^
Väl på internatet mös vi först till det med filmen Elling, fan den filmen är faktiskt riktigt bra och gullig! :) Sen efter det så kollade vi på 50 first dates och det var bra som vanligt ^^
När vi kollat på filmerna så gick vi ut med hundarna, var ju hundvakt åt Chiefen och till vår fasa fick vi se hade det hade hunnit komma minst 1dm snö på bara två timmar....kul...
Sen åkte Kajsa hem.
Då vart det film igen för min, Ericas och hundarnas del. Var ju hundvakt åt Chiefen för Linn var på Black Jack ^^
Sen så somnade vi..

Söndag (idaaaag): Vaknade och kirrade frukost och sen när vi skulle gå ner till djurvården så sa Erica:
- emma, det springer hästar på vägen!
Och mycket riktigt så sprang det tre stora hästar på vägen, var granngårdens hästar som hade rymt. Erica blev rädd och gömde sig, så jag fick lugna ner dom galloperande sakerna. Som tur var så sprang dom tillbaka till sin gård och till sin hage :).
Sen så började jag utfodra skolans djur och allt gick finemang medans Erica var fascinerad och sprang runt och tog kort och gullade med djuren fick jag slita som bara den, menmen! ^^
 När vi var färdiga med allt gick vi upp till mitt hus och lagade mat och kollade på film, sen så sov vi middag också ^^
Sen så vaknade vi, packade och fixade oss och sen åkte vi hem till Mullsjö.

Japp, det var denna helgen det.

Idag om 4 veckor sitter jag på flygplatsen och väntar på att vårt plan ska lyfta :)
LÄNGTAAAAAAAAAAAR!

Men mjau..
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0