Lyckliga gatan?

Jag vet inte ens varför jag skriver just nu.
Har tråkigt, finns ingen jag känner för att prata med och är verkligen inte trött så jag kan inte sova..
Måste dock upp hyffsat tidigt imorgon,även om jag inte orkar eller vill. Så får väl pallra mig ner i min säng snart iallafall..
Tur att man vaknar upp på Fettisdagen imorgon då, en dag som verkligen är värd att firas, som ska firas!
Mer fett till folket! Och semlor med...

I helgen har jag inte gjort nått, eller i fredags var jag med Silla i några få timmar.Vi hyrde film, Angel hette den, skit dålig förövrigt..Så förutom de så har jag inte gjort nått. Känner verkligen inte för att göra nått, orkar inte, pallar inte...

Ska till skolan imorgon kväll....usch....Tur att jag bara behöver gå på onsdag och torsdag iallafall.
Ligger efter med skolarbetet också. Ska ha möte med Linda,min lärare och visa allt jag har gjort sen sist vi hade möte.
Det vill säga, ingenting!
Fett med skit kommer jag att få :)
Men jag orkar inte bry mig om det just nu..
Orkar inte med nånting.
Lyckliga tjejen - eh ja,vad annars!?

Nu ska jag väl sova eller nått i den stilen..
CIAO BELLAAAA!





This is my life
This is my time
show me the light
and I go there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0