Dope - You spin me right round

Hellu folket!
Sitter och lyssnar  på Dope och Marilyn Manson och väntar på att mina Greys Anatomy avsnitt ska komma hem snart ^^
Fan, det blir nog till att dra till Metal town i år iallafall =)

Idag har jag haft skola i typ 2 timmar, sen åkte jag in till Jönköping och körde en timme med Nina, det gick hyffsat bra iallfall. Sen mötte jag upp Carro, så gick vi och fixade några ärenden innan vi gick på stan och kikade lite. Hittade bara ett par "sommarpumps" och sen lite smink, för den som undrar ^^ När vi hade gått och kikat ett bra tag i olika affärer så gick vi ner till East End och käkade lunch på Hot Aisa, fick bli 3 små rätter för vår del. Det var skit gott, eller förutom att jag inte gillade att dom hade citrongräs och ingerfära i nån kycklingwok, men annars var det båda tummarna upp! :)
Hahah när vi skulle beställa maten, så ville jag ha en Ramlösa till och hon kineskvinnan som jobbade där frågade vilken smak jag ville ha på min:
-Lamlösa
Haha, kan säga er att jag bara var en hundradelssekund ifrån att börja asgarva, och samma sak var det när hon skulle fråga om maten smakade:
-Bla
HAhahaa, dessa underbara kineser och deras uttalssvårigheter för bokstaven R är fan oslagbart i vissa lägen! :D
Sen när vi ätit iallafall så mötte vi upp Petra och så gick vi och fikade, och jag kan säga er att det inte var den fetaste bakelsen jag beställde direkt, var så fett mätt sedan lunchen. Men men ^^,
Efter vi hade fikat åkte jag tillbaka till Tenhult och packade min bag och tog med mig Dino, och så tog vi bussen hem mot Mullsjö. Fick reda på att vi inte har lektion imorgon eller på fredag, så det är najs =)
Sen så börjar jag inte skolan förens på onsdag heller, så jag blir nästan långledig ^^
Men men.....

Veckan har annars vart soft, har vart mysigt att ha med sig Dino lite till skolan med. Fast igår var han äcklig, han fångade en stor,svart kloakråtta och vägrade släppa den först. Riktigt nasty vare, så det blev raka vägen in till duschen för hans del och sen fick han massa Plaque off och skinka med, så jag tror de flesta bakterierna försvann iallafall ^^

Sen igår så kollade jag och Rebecha på en jätte bra thriller med Kevin Bacon, Mystic River hette den. Riktigt bra och inte alls förutsägbar och det gillar jag!
Det var Clint Eastwood som hade regisserat den, så det berodde nog mycket på varför den var så bra. Men det är en bra story och bra skådespelare, så den rekomendrar jag starkt! =)


Men men, nu ska jag ut med Dino en sista sväng.
Sen blir det de senaste Greys anatomy avnsitten =)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0