You fill up my senses ,

Hellu!
Sitter här och lyssnar och drömmer mig bort till John Denvers fantastiska låt Annie's song,
låten som han skrev till sin älskade fruga.

Fasen jag vill också att någon ska skriva en låt till mig. En riktigt fin, nån i klass med Johns låt.
Måste hitta mig en musiker och försöka göra så att han kärar ner sig i mig, sen ska han minsan få skriva en riktigt sentimental låt om mig ;) Haha, jag är dryg.

Tänkte strax hoppa in i duschen och fräscha och sen efter det fixa till mig lite.
Ska tydligen börja jobba klockan fem idag. Familjen ska väl iväg till stan eller nått..

Påtal om jobb, igår efter att jag hade slutat och skulle åka hem. Så hade jag gjort mig en liten omelett med sallad som jag tänkte ta med mig hem och käka framför en film.
När jag kommer ut till min lilla bil, så får jag inte i nyckelhelvetet. Jag försökte både med förardörren,passagerardörren och bagagedörren. Men det var ju lögn i helvete att det gick.
Tog en tändare och värmde lite på låset och på nyckeln, men nej de funkade inte heller.
Så jag gick in till jobbet igen för jag tänkte ringa hem, (min mobil var självklart död) men då visade det sig att dom hade låsspray inne i butiken. Så jag kirrade mig en sådan flaska och sprutade i lite i alla låsen.
Sen fick jag vänta i ytterligare några minuter innan det verkade, men tillslut så gjorde det, de!
Men när jag kom hem så var min lilla omelett kall och förstörd, så jag kastade den och fick lägga mig hungrig i magen, buhu! :(
Så ja, nu vet jag att min lilla skit ford inte tål några minusgrader innan den strejkar.
Så nu ska jag aldrig låsa den när de är kallt ute iallafall! :D

Förövrigt så är jag så grymt jävla sugen på att åka till Thailand. Men jag kommer aldirg ha råd med de.
Bajs också, vill verkligen dit i början av nästa år :(

Aja, får väl ta och pigga upp mig själv nu med en snus, en varm dusch och musik på högsta volym från min älskade LP-spelare! <3


Dagens låt : John Denver - Annie's song <--------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0