Watcha saaay ,

Hej babes!

Har precis gjort mig iordning inför jobbet, eller ja, ska bara fixa till burret också..Men sen är jag klar!
Börjar vid tre och sen stänger jag själv vid åtta, så lite besök där mellan sju och åtta uppskattas alltid! ^^

Igår var jag som sagt med Isabelle och Sara, det var skit mysigt!
Först skulle vi försöka få i lite kvällsmat i en febrig liten Ellie och de gick tillslut efter att ha kastat lite mat på både golvet och halva bordet typ.
Sen när hon väl hade somnat samlade vi (jag,silla,issa och uffe) oss framför tv:n med öl, chips & dipp och sen även lite frukt för att kolla Idol, Cirkus Möller och L.A INK.
Och YES, Erik vann hela skiten! :D
Inte för att jag tycker han är en idol kanske, men snubben har sån sjukt jävla bra röst! Jag skulle helst se honom i ett rock band, där tycker jag han passar bäst! :)
Kalle är grym han med, men han är mer som en svensk Jack Black, rolig liten knubbigsnubbe med personlighet och speciell röst, dock inte lika speciell och bra som Eriks..
Japp, det är vad jag tycker om dom två iallafall..

Sen igår fick jag även en tidig julklapp av min Farmor, fick 1 liter SKYY Passion vodka. Den är fan den godaste vodkan som någonsin har tillverkats, man kan dricka den ren för att den är så god! :)
Så om ni är i tyskland, införskaffa den för den finns inte i sverige än. Ni kommer inte ångra er, tro mig!

I kväll blir det nog hemma mys, lär nog vara lite död efter jobbet.
Annars kanske jag ska hitta på nått med Peter, typ gå ut och gå med våra hundar ^^
Men vi får se hur det blir!

Dagens låt: Led Zeppelin - Rock n roll <---------

/ emma


Här kommer tomten med hembrända grejer <3



Världens sötaste Ellie käkar kvällsmat ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0