Oh honeyhoney!

Hellooo my dear bloggreaders!

Sitter och lyssnar på riktigt skön och dansvänlig musik nu, kan fan inte sitta still i stolen! Haha :D
Är sjukt sugen på att gå ut i kväll, men ska ta det lugnt med Isabelle & Sara i kväll. Jag jobbar hela helgen och jag vet redan idag att vi kommer att ha bajsmycket att göra och då är det ingen bra idé att vara bakis.
Så som sagt, det får bli lugnt med tjejerna men några öl eller en vinare tänker jag nog festa till det med. Det är ju ändå fredag! Samt min sista helg på vip! :D

Idag har jag annars inte gjort något vettigt. Bara lyssnat på några gamla lp-plattor med kungen, Elvis!
Fan, vad bra han var egenligen! Hans röst var baskemig riktigt förtrollande! Får en sån härlig känsla i hela kroppen så fort jag hör hans låtar. Skitsamma att han var ett litet svin, han var bra på att sjunga och förmedla känslor. Plus att han var lika vacker som en gud.
Men men, nu vet ni vad jag tycker! ^^

Hmm..
Förövrigt så går mitt julfastande bra. Jag har faktiskt gått ner i vikt, tro det eller ej! Förhoppningsvis kommer jag att hinna gå ner lite till innan jul/nyårhelgen, så även jag kan se lite söt ut :D

Har annars även tänkt att boka tid hos en svingrym tatuerare nästa vecka när jag får min lön.
Tänkte lägga 4 lakan på hårförlängning, men vad fan håret kommer att växa ut i sinom tid osv. Och en tatuering är bättre, den kommer finnas där forever! Tänkt göra Balderstattoo, för då kommer även han kunna vara med mig denna julen <3

Men men, nu ska jag till affären och köpa lite snus och sen ska jag ut med dogsen och sådär! :)

Dagens låt : Elvis - That's all right mama <------

/ emma


Här ligger världens bästa Mormor!
Saknar henne nått så enormt! :'(  </3


Vem ska vara tomte iår hemma hos oss tycker ni, syrran eller jag !? :D
Hahahahahha!


Kommentarer
Postat av: Eriicaa

JAAAG !

Btw, när jag tittade på din mobil på dessa bilder, gick Anki förbí oh bah "Nämen, vad var det för söt hund ?"

Så vi ser ut som hundar när vi är tomtar :(

2009-12-12 @ 12:33:52
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0