Myshelg ,

Goder afton!

Jag sitter här med mitt onda öga och snokar runt lite.
Alltså, mitt högra öga är svullet och gör kanon ont. Och jag tänker inte säga vad orsaken till det :D

Men men..
Helgen har förövrigt vart lugn och mysig!
I fredags så jobbade jag hela kvällen typ, så det var väl inte så mycket att hurra för ^^

Sen på lördagsmorgonen så åkte Jag, Mor och Lillasyster in till Jönköping och gick runt och strosade på Västra torget lite. Dom har massor av små marknadsstånd där varje lördag med diverse saker, allt från frukt & grönsaker till gardiner och kläder. Hittade faktiskt både det ena och det andra, några julklappar bland annat!
Efter detta åkte vi till Tattoo Art för Lillsyrran skulle pierca sig i tungan och hon var faktiskt jätte duktig, haha! :)
När det var klart åkte vi vidare till Mormors grav och la dit blommor och sen kollade på hennes sten som kommit nu, och allt blev verkligen jätte fint! Hon skulle bli så nöjd om hon hade fått se det, min lilla Mormor <3
Efter detta åkte vi vidare till andra affärer och handlade ännu mer, så pengar brände jag denna lördag!
Sen på kvällen så umgicks jag med Sara, vi kollade på film och myste med godsaker och vin.

Och idag har jag bara tagit det lugnt tills jag och Sara bestämde oss för att åka in till stan och kolla på bio.
Den svenska filmen "Bröllopsfotografen" fick det bli med en Chailatte, popcorn och snus! Och ja, filmen var faktiskt riktigt bra! Nästan alla skådisar från Smala sussie var med i den, så jag och sara var ju riktigt nöjda eftersom vi älskar den filmen. Dock var denna lite sorlig där för ett ögonblick ;)

Så ja, helgen har som sagt varit lugn och mysig med dom bästa och det gillar vi!
Förövrigt så är Sara världens bästa vän! <3

Nepp, nu tänkte jag sätta på nån serie och kolla på eller nått och bara mysa med dogsen :)
Ska ändå upp tidigt imorgon och träna och sådär!

Kvällens låt : Ramones - Hoowling at the moon (Shalala) <-------

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0