Jag tyaaaar inte längre, Karl-Oskar!

Tjenixen på er!

Jag sitter här och mår allmänt dåligt, jag mår illa, har ont i huvudet och fryser som en dåre.
Men det är mitt eget fel helt och hållet, så jag har egentligen ingen som helst rätt att klaga. Men det gör jag ändå.
För vet ni? JAG GILLAR ATT KLAGA!

Grejen är som såhär att jag har bestämt mig för att "Julfasta", från den 1 december till den 20 december var det tänkt att jag skulle börja träna och verkligen gå på en strikt och kalorisnål diet, med små undantag här och där (gällande alkohol då)^^.
Så jag tänkte att jag skulle börja med Nutrilett, sånt där viktminskningspulver ni vet?
Men DAMNED vad äckligt det är!
Den har äcklig och tjock konstidens, smaken är nått i stil med vällning med nån konstgjord smak i (har prövat både choklad och skogsbär, den ena är värre än den andra).
Ne fy fan! Är inne på min tredje dag med detta nu, men jag känner att det kommer bli den sista.

Annars idag blir det lite jobb som står på listan, samt vara hungrig ;)

Haha, fick en väldigt fin text av en gammal killkompis för en stund sen.
Han är verkligen en sån charmör! Eller hur? :D

Det var många år sedan jag såg dig i ögonen,
en lång tid som känns längre för ju fler människor jag möter.
Att mäta sig med din skönhet är problematiskt,
fin karisma färgar av sig på vardagens grå lyster.
För att få se dig i ögonen en gång till skulle jag ge upp allt,
för att en gång få känna tillhörighet med den som givit mig allt.
Följ mig i livet så garanterar jag dig ett liv i utopi.

Nej fan, nu ska jag baskemig ta och göra nått annat.

Dagens låt: Wonderwall - Ryan Adams <-----


/ emma


Kommentarer
Postat av: Naimi

HAHA ja vet, andra bilden e bäst =D börja asgarva när ja såg den =D



Ja hade förresten missat att du har en blogg :o nåt mer o läsa nu då ;)

2009-12-03 @ 22:38:40
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0