Slicka uppåt, sparka neråt!

Goder afton! :)

Sitter här och lyssnar på soft musik och har precis käkat en riktigt god, men sen kvällsmat bestående av stekt safranscouscous med stekta grönsaker och linser. Det var verkligen kanon gott! Så det ska bli mer av sånt :)

Idag jobbade jag min sista dag med Carro på Vip och vi skämtade, pratade och hade det trevligt som vanligt, både hon och jag är sjuka så vi jobbade kanske inte i den snabbaste takten. Men vi gjorde iallafall allt som stod på listan plus våra andra sysslor :).
Självklart kom Grabbarna grus förbi och käka idag med dvs Folke, Jonne och vad han nu den andra heter, samt Börje.
Och vet ni, både Folke och Jonne sa att dom kommer sakna mig! Dom är så söta dom små gubbarna!
Det ska tilläggas att Jonne är otroligt blyg och pratar knappt med någon, visst Folke pratar som en dåre. Men han är så otroligt gullig och man blir så glad av han, så jag blev verkligen rörd iallafall :)
Sen när jag skulle åka hem fick jag en söt liten present av Carro också, ett jätte gulligt kort med ett lamm på där det stod lite snitsigt "En får tacka" och så hade hon skrivit gulligt där bak, sen fick jag massa olika doft ljus! :)
Hon fick fan 2 kramar för att jag blev så rörd :D Så på hemvägen så började jag nästan gråta i bilen för jag tyckte det var så fint och för att jag insåg att jag kommer sakna mina arbetskamrater så otroligt mycket!
För roligt ihop det har vi baskemig alltid haft :D
Men men, imorgon är det sista dagen (vad jag vet) och sen blir det ikea! :)

Påtal om ingenting, första riktiga mängden med snö var sjukt uppskattad av Harry, han älskar den!
Han springer runt och leker i den, samt käkar den (såklart!) kanon gulligt iallafall :D

Annars idag så har jag bara tvättat lite, skickat ut inbjudan till juldagsmiddagen som jag ska hemma hos mig,lagat mat och betalat räkningar samt betalat biljetten till partykryssningen som jag ska på den 30:e januari med 6 partypinglor och jobbat då som sagt.

Planerat för veckan är väl att träffa Naimi & hennes lilla dotter Nellie på torsdag och shoppa och fika lite.
Även träffa stora syrrski en sväng så våra små vildingar kan leka lite och kanske handla lite klappar också.
Sen på fredag ska jag förhoppningsvis träffa Petra en sväng så hon kan få fixa till mitt hår lite och sen på fredag eller lördag blir det nog utgång med Fia & company!
Ska väl träffa Peter en sväng med och låta våra vovvar träffas också :P

Men men, nu fryser jag för mycket om min mushand!
Så nu blir det sängen med clementin och Pippi - Vinter i villa villekulla! ^^

Kvällens låt : Highway man - Hoffmaestro <-------

/ emma

Kommentarer
Postat av: Naimi

javisst kan vi göra de om du vill o kan :D ska till tandläkan halv 2 bara =p

2009-12-16 @ 09:57:27
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Páscal UF

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att besöka oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-16 @ 12:45:44
URL: http://pascaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0