You can be so much better than that ,

God kväll gott folk!

Sitter och softar till John Butler Trio, riktigt soft kvällsmusik =)
Trallvänlig med..

I dag har jag städat och tvättat lite, har även vart på banken, så nu är det mesta betalt. Vuxenpoäng på det där!
Dock ska jag bara skrota min bil och sen kirra en ny. Det börjar bli kallare nu och jag ju inte förvänta mig att jag ska få låna morsans bil till jobbet varje dag. Så sen har jag allt under kontroll :)
Någon som vet eller har en liten gullig bil till salu så är det bara att säga till!

Annars idag har jag lekt med Jonna. Vi har myst med film i min sköna säng i princip hela eftermiddagen/kvällen.
Den ena filmen vi såg var riktigt bra, en 5:a på den. Dock har jag glömt bort vad den hette, men bra var den :P
Den andra hette Du & Jag, nån svensk romantisk skitfilm. Inget bra alls. Kändes som om den uppmuntrade en till att försöka få tillbaka sin stora kärlek,en sån man aldrig kan glömma ,bara för att man inte kan få den. En sån som jag kallar Mr.Big eller Carrie.
Aja. Jag gillade inte filmen så mycket iallafall, bara en bra skådis i hela filmen. Annars var den B.
Men men nog pratat om det.

I lördags var jag ute med sara. Värsta fyllan i hela mitt liv.
Har aldrig vart så borta förutom den gången jag blev drogad på krogen då.
Men annars så har jag aldrig vart så full.
Men men, jag hade nog kul ändå. Dock tycker jag synd om alla andra som behövde stå ut med mig, haha!

Planerat i veckan, hmm... Börja träna med Harry och sen jobba kväll Tis-Söndag. Så jag kommer ju inte kunna vara för social i veckan direkt.
Men jag tjänar pengar iallafall. Något positivt.
Dock har Nicke slutat jobba nu, han ska plugga till sjuksköterska så kommer inte bli lika kul på jobbet.
Men han kommer väl förhoppningsvis hoppa in nån gång :D

Hmm, nu orkar jag inte skriva mer.
Snart börjar Thomas Järvhedens film på tv med.
Måste se den, han är så jävla kul! ^^

Kvällens låt : John Butler Trio - Losing you <-------

/ emma


Nyvaken Harry och Dino i bakrunden


Peggy, Harry, Dino <3 Plus mammis ben, haha.


Lillasyster och Jag. Lika eller, inte direkt ^^


En liten bild från Bongo med, Mojito och sen en specialdrink som en av bartendrarna gjorde åt oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0