Dobidobidooooou!

Heeej!

Sitter här och ugglar lite, kom hem från jobbet för ett tag sen. Hade en del att göra idag faktiskt, men jag och Nattis klarade det galant som vanligt :)
Fick även fin besök av min fru. Hon kom för att hälsa på mig och för att få sig lite maut i maugen. Fick bli världens onyttigaste kyckligburgare med massa pommes till. Och hon såg lika nöjd ut över sin mat som alla lastbilschaffisar gör som kommer på natten ;)
Jobbar kväll imorgon med, sen är jag ledig lördag och söndag. Finally!
Har förövrigt fått fasta tider fram tills jul och jag kan säga er att jag kommer att hata jämna veckor, kommer jobba Mån - söndag. Men ska försöka byta till mig så att jag får mig ett break en dag i veckan iallafall :) Hoppas de finns någon att byta med bara!
Det är sjukt vad man uppskattar ledighet när man jobbar tillskillnad från när man gick i skolan. Mer än vad jag trodde att man skulle göra faktiskt...

Usch i kväll är jag extremt tråkig.
Ska kolla på en film nu iallafalll :)

Gnatt!

Kvällens låt : Guns 'n' Roses - Sweet child o mine <--------

/ emma





Min snygga jobb-skjorta - Hos oss är alla VIP ;)


Harry ute i skogen, sötnos! :) <3



Min lilla monsterhund!


Såhär ser jag ut med min fina blåtira när jag är osminkad.
Fasiken vad glad jag är för att det finns smink! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0