Spit it out,

Hej :)

Sitter och lyssnar på The Bones, sjukt bra band måste jag säga.  Härligt gung har dom i sina låtar :)

Gick fint på jobbet idag med, självklart kom allt folk när jag och Mia jobbade själva, men de löste vi finemang (:
Efter jobbet så gick jag och Morsan en längre promenix med dogsen och Harry klarade att gå hela vägen. Duktigt av honom, det lilla fettot kan behöva röra sig lite precis som mor sin ^^
Men nu är han trött och sover som en stock iallafall :)
Imorgon ska vi till veterinären klockan 8.00 på möron, han ska få sin 12 veckors spruta. Haha, han kommer hugga veterinären, det är jag helt säker på :D

Jag har kommit på en till plus sak med mitt jobb..
Mycket av besökarna är killar/män, och många av dom ser riktigt bra ut. Särskilt dom yngre arbetarkillarna.
Mumma på dom :D

Men men nu ska jag göra nått annat!
Tjingeling
/ emma

P.S Dino och Harry har börjat suga på nappar, precis som Balder gjorde.
Innan han bet sönder dom vill säga :)  Mina bebisar <3
Och, ja. Jag är gay (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0